söndag

Hmm, är det bara jag som har fumlat med knapparna eller har blogg.se tagit bort verktygsfältet? Ni vet, där man kan välja om man vill ha t.ex. fet eller kursiv text? Det var baske mig synd om de har tagit bort det! Hoppas allt är bra med er alla. Det är ju härligt att det har kommit lite snö äntligen och att vi har fått lite kallare väder. Skräll att det kom efter jul och nyår! Jag satt och försökte dikta ihop ett inlägg igårkväll, kom dock inte så långt förrän jag insåg att jag hade en för jävla trist kväll och hade ett stort behov av socialt umgänge. Fattade telefonen, det gick en 20-30 min och sedan var jag nere i Cbg hos Amanda :) Tog en ride nere på Statoil där jag inhandlade bensin och Tutti Frutti och for sedan till Järnvägsg. Smakade jättegod fisksoppa och Theas nybakta bröd vilket sedan följdes upp av lite kaffe, godis och en massa tjöt med A, toppen! Sen drog vi ut på äventyr. En fullkomligt skruvad kväll; enerverande, komisk och lärorik. Man lär sig verkligen alltid något nytt och det ska man tacka livet för, annars hade det allt varit för jävla trist :D Vi var hemma när kl var sena timmen, då bytte jag bil och for hemöver till mitt hjärtegull som väntade i sängen. Härligt värre! :) Idag har dagen hittills bestått av promenad med mor och hundar samt snöplogning. Ha det gött så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0