20 år!

Hallå där! Behöver jag ens nämna det, ni vet vad jag tänker skriva .. :) SJUKT DÅLIG UPPDATERING! Fy. Men jag fattar inte vart tiden tar vägen. Jag har hunnit bli 20! Blev det dock ganska nyligen (i söndags) och jag har blivit sååå gratulerad med en massa (!) presenter. Oj oj. På söndagen väcktes jag vid 06.00 av Gustavs mobilalarm som han hade ställt för att "överraska" mig med presenter. Dock vaknade jag först av alarmet, han vaknade först då jag irriterat kastade mig över honom för att få tag i mobilen och stänga av alarmet. Jag fick så mycket presenter, herregud. Bestick, kokbok, en bok om svampar, bestick och en gratängform av Sundbord. Sen lite längre ut på morgonen kom mamma och Martin med två påsar fyllda (!) med paket. Fick halsband, en orkidé, koppar med fat och assietter tillhörande två olika set, ullstrumpor, Kosta Boda-skål och ljuslyktor, ja en massa! Fick 11-kaffe, tårta och pengar hos mormor och morfar. Sen tog jag och Gustav med oss släpkärran hem och drog igång med att städa lobron, vilket betydde flera timmars hö-skôtting! Sex bilsläpkärror senare "tog vi aftan", duschade och tog emot Gunnel, Madde och Rasmus som kom på födelsedagsfika! Av dem fick jag 10st (!) superfina kaffekoppar med tillhörande fat med ljusrosa rosor på. Sen avslutades kvällen i Börtan där Maj-Britt gratulerade mig med 2st muggar från Sundborn-servisen som Gustav påbörjat. Vilken dag! :)
Igårkväll efter metodträningen i kompressionslindning kom Gittan och Gunn-Britt hit på tårta och kaffe. De hade med sig muggar, flata och djupa tallrikar ifrån Sundborn - jag säger då det, såhär uppvaktad med presenter har jag nog aldrig blivit förut! De var här i dryga en och en halv timme vilket innebar mycket skratt :) Sammanfattningsvis så har jag haft en jättefin födelsedag med väldigt fina presenter! Tack snälla! På lördag blir det middag på Rajjens! :)

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0