we go out, me and all my friends

Här kommer lite goa hamnfesten 2009-bilder. Älskar verkligen mina hamnfesten-förfester, har i och för sig bara haft två men det har varit så jäkla roligt båda gångerna! Ifjol sommar hände ganska mycket jobbigt så det passade sig inte att ha nån fest, men i år tänkte jag att det nog skulle bli av! :)
Jag tänkte på allt otroligt roligt jag har haft tillsammans med dessa tjejerna. Några av oss har följts åt sen förskolan. Det allra bästa är att vi alla har någon sorts kontakt med varann, inte alltid regelbundet men nån gång inemellan, det är så grymt! Och vi har så förbannat kul när vi ses också, det är som förr. Och nu är jag lite extra sentimental för att Sara åker till USA om fem dagar och blir borta i ett år, haha ;) OCH, hon kommer inte kunna delta på årets hamnfest-förfest.



Lugnet före stormen. Ingen har anlänt än.
Ser ni brickan där borta på det vita blomsterbordet?
Den legendariska 80% rommen, flickor! :D Måste få tag i en ny.






Och så var vi igång!





Underbara sommartider!

(v


Kommentarer
Postat av: Jossi!!!

Som sagt, det är en tradition. En tradition som vi måste försöka hålla i! :D Vi har alltid så sjukt roligt hos dig. Försök verkligen att ha det iår igen! så får vi klä ut en dock som får vara "sara" bara för iår. :P

2011-05-05 @ 11:41:18
Postat av: Gabriel

Halloo.. Schysst blogg och cool design.. Inspirerande.. Har själv startat en pappablogg om livet som ensamstående pappa tillsammans med mina grabbar.. Leon och Mio.. Full fart.. Hur kul som helst att skriva och blogga om våra äventyr.. Kram Gabriel..

2011-05-05 @ 11:57:10
URL: http://gabrielgavric.blogg.se/
Postat av: Anki

jadu, både Alan och Brad. den kostade runt 700-750 Norska kronor :)

2011-05-06 @ 17:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0