torsdag

En liten ros med ett hål i sin själ
Som gjorde rätt men av dåliga skäl
Hon hade drömmar om status och flärd
Men hon blev slav för sitt eget begär
Hon vet inte vad hon känner för
Lågan slocknar utan tändstickor
Du är bäst nu men du var bättre förr
Våra brister gör oss till människor

Bäst jag också börjar ladda lite inför Daniel Adams-Ray imorn på bryggan! Är det inte säsongspremiär?
Ganska sleten just nu faktiskt. Var på VC förut idag och tog några prover pg.a mina hets-hunger-känslor och trötthet, glukosen visade inget så det var ju bra, ämnesomsättningsproverna kommer till veckan. Visar nog inget det heller, jag brukar vara frisk som en nötkärna!
Har varit hos mormor och morfar och klippt lite gräs, lagat mat samt promenerat lite med hundar och försett dem med mat. Är riktigt jobbigt trött, har varit det en längre tid men kan inte fatta vart det kommer ifrån. Får ta det lite lagomt rushigt imorgon. Vi ska till Lojsan i Ottebol innan och förfesta och sen bryggan, hoppas det blir sköjjigt! Jag och mamma ska iväg till Karlstad och hämta Miguel (den 4-åriga kissekatten) imorgon också, vi ska handla lite på Ikea och Bergvik och jag ska försöka ta mig in på Elgiganten och fixa en USB-sladd till min mp3, som är putsväck borta! Kan det möjligen vara så att jag har förlagt den än en gång? Det är i så fall inte första gången!
Det har hänt en väldigt ledsam sak också, under förra veckan. Nära bekanta till familjen har förlorat sin 22-åriga son i en olycka. Riktigt hemskt och kan bara föreställa mig hur fruktansvärt det måste vara för familjen.
För övrigt så börjar jag fan i mig bli nervös för respondent/opponentskapet på Omvårdandens teori och f*cking metod som ska redovisas under ett seminarie nästnästa vecka, ååh, kan knappt sitta still när jag tänker på det! Hur ska jag kunna respondera tillräckligt bra och kunna svara på alla frågor, jag som är ofattbart ointresserad av forskningsprocessen. Jag är säker på att jag inte ens kommer kunna förstå frågorna! Men, bara två schemlagda skoldagar kvar + lite tid till att granska andras arbete inför opponerandet. Gött ska det bli när det är över, kan inte beskriva min trötthet.



Småttingarna på stolen bredvid mig!

(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0