tonight, yeah baby

Lyssnar på The edge of glory med Lady Gaga, riktigt bra, inte speciellt förvånad!
Nej fy vilket pissväder det är. Det var jättefint imorse, lite kallt dock men solen sken och himlen var delvis blå. Det såg ut att bli en riktigt fin dag. Men sen på eftermiddagen drog regnvädret in och nu är det surt och blött, men jag kan tycka att det inte gör något för jag har haft så fullt upp de senaste dagarna och även idag. Vi håller på med ett arbete som ska vara inne på måndag om omvårdnadsforskningens teori och metod. Det är sjukt tråkigt måste jag säga, men imorgon blir vi färdiga och det ska bli gött vill jag lova! Jag, Madde och Marcus har jobbat tillsammans och vi har jobbat effektivt och målmedvetet. Hoppas det blir bra! Sista veckan ska det redovisas i ett seminarium uppbyggt på opponent-, respondentskap. Uhh, det har varit fullspäckade dagar matade med information, siffror och meningsformuleringar som inneburit att tänka dyyyyngmycket, orkar inte mer nu! Jag har blivit helt trög i huvudet och tappat större delen av mina hjärnceller tror jag. Ärligt, det kan inte vara många kvar för jag känner mig helt blåst och IQ-fri när vi sitter med uppgiften. Himla skit, nej nu orkar jag inte prata på det mer.
I eftermiddag/kväll har jag och Karin varit i församlingshemmet och övat med kantorn inför fredag då vi ska sjunga på hennes farfar Stigs begravning. Pie Jesu, Laschia ch'io pianga och Koppången, men jag sjunger bara stämma på en och spelar på en. Inte så bara bara med den stämman, men kul och jag hoppas att det också går bra! Efter övandet tog vi oss en sväng till centret där lite godis och käk inhandlades. Är verkligen aptrött just nu, så funderar på att gå i säng jämt när som helst men en halvtimme till ska nog gå bra att slå ihjäl.



I'm on the edge of glory, and I'm hanging on a moment with you!


(v


Kommentarer
Postat av: anki

har du fått lite influenser av Anki möjligtvis? ;)

2011-05-19 @ 20:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0