sara 20år och avskedsfest

Till måndagen, 9 maj, kommer vår kära Sara Hopstadius fara ifrån oss. Jag tror inte riktigt att vi har förstått det men det börjar uppdaga sig nu. Gissa om vi kommer sakna henne! Tanken på att inte se henne på ett helt år känns..? Helt konstig, skrämmande. Jag menar, USA är ganska långt bort. MEN, Louise har ju varit i Australien och det är ju äääännu längre bort.. Väl? Men det här är ett helt freakin' år :O



Såhär såg Madde och jag ut i helgen på Saras födelsedags- och avskedsfest då temat var "maskerad" :) Mitt disträa jag glömde förstås kameran. Sjukskötersketjejerna har konstaterat att jag är ganska tankspridd, kan det ligga någon sanning i det? Sara fick många fina presenter, däribland en från oss 10, håll i er.. En egengjord KAMASUTRABOK!
Kvällen var trevlig! Alla förutom My och Alex var utklädda, men Alex fixade ihop en ganska klockren dräkt senare under kvällen, haha! Bilder finns att tillgå på de andra tjejernas bloggar som nu finns länkade lite längre ner till vänster, här på min sida. Fixar'n Emmelie har varit igång.

Som sagt, till måndagen beger sig Sara till New York. Asså, hur galet är inte det!? Vi kommer inte få se henne på ett helt år, jag blir känslosam. Haha. Tankspridda Sara! Jag hoppas på att hon också skaffar en blogg (har tjatat på henne) så att man kan följa hennes aupair-år! Och så kan man hoppas på att man kanske har råd att åka och hälsa på?! :D Det vore tufft.
Magda och Bettan har sen några veckor tillbaka också förflyttat sig till USA och deras bloggar finns länkade lite längre ner här på sidan. Ta en kik hos tjejerna!

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0