onsdag

Äntligen lite varmgrader, därför ger jag er en bil på Karin och Sara på en grillfest från första året på gymnasiet. En bild jag måste ha snott från Karins telefon för den här festen var jag inte med på :P
Idag har jag gjort tenta i läkemedelsräkning och det krävs 100% för att klara denna, så liiite pressad kände jag mig nog imorse. Det känns helt okej nu efter att jag, Madde, Sofia och Stina har jämfört och fått samma svar, men man ska inte ta ut segern i förskott, hon kanske kan sätta dit en om man inte har ett tillräckligt tydligt resonemang i uträkningen? Nog för att jag själv tyckte att jag var tydlig med enheterna men man vet aldrig.
Åkte inom centret när jag landade i Charlottenberg, bytte några ord med Karin och Virre som var där för att shoppa lite godsaker inför utgången på lördag då vi ska fira Karin och även Rasmus. Tror att det blir en kul kväll! :) Handlade lite käk av Söffipröpp också innan jag styrde saaben mot Fjäll. Alltså, ärligt talat. Vad är det för fel på saaben! Den hackar och ter sig på ett sånt sätt att man närsomhelst tror att man ska få bensinstopp. Det är något ennerverande. Gustav har bytt tändstift flera gånger och i helgen var han iväg till någon som skulle vara haj på bilar i Åmot men han fattade inte heller vad det var för fel. Som Gustav uttrycker sig; "jag fattar inte vad det är, jag har ju bytt allt."
Nu i eftermiddag har jag varit ute med vovvarna på en prommis, skottat ett par hundra skyfflar med hundskit (det är sånt jag brukar underhålla mig med ganska ofta) och fixat lite mat åt dom. Det tar sin tid. Jag skulle behöva fler timmar på dygnet, antar att det finns fler som känner likadant. Fixat lite småsaker också inför helgen och kommande helger :)
Ååh, igår när jag kom hem vid halv 7, hade HLR (hjärt- och lungräddning) till kl 16 och åkte med 17-tåget hem, så hade min kära mamma vårstädat heeela mitt rum, bytt i sängen, sytt nya gardiner som hon satt upp, plockat undan och ordnat jättefint. Det är verkligen himmelskt fint, jag somnade fort igår med ett leende på läpparna må ni tro! Nu är jag i ärlighetens namn väldigt trött och irriterad i ögonen (!?), antagligen pg.a. blåsvädret ute så nu ska jag ta en snabbdusch och däcka i nått hörn i väntan på piggare tider!

(v


Kommentarer
Postat av: K

Haha, hallå där fototjuv! :P

2011-03-25 @ 09:47:58
URL: http://mygoldenthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0