tisdag

Började min lediga tisdagmorgon kl 9, käkade lite frukost och tog en promenad med mamma. Det är ju riktigt varmt ute. Vi gick ut till fjällskorset och där var det så gott som torrt på vägen. Herrejösses, jag blir helt lycklig! Längtar tills det blir vårskor-och-vårjacks-väder :) Har grejat lite med voffsingarna och hästarna under förmiddagen och druckit kaffe i solen, snart blir det en kopp till. Och läkemedelsräkning. Jag undviker helst den men eftersom att vi har tenta nästa vecka är det bra att ta tag i det hela. Introduktion till hemtenta i kunskapssyn och lärande imorgon också, så måste. Hej prestationsångest! Jag kommer faktiskt kugga på den här tentan, tyvärr är det så. Man måste ha alla rätt och jag slarvar hela tiden, jag kan inte ens göra enhetsbytena rätt. Men men, vad att göra! Jag är hopplös. Jag grejade däremot hemtentan i hälsopsykologin :) Det är jag mycket glad för.
Igår, efter universitetet, kom farmor och hämtade mig och vi åkte ner till Cbg för att gå på storseans med Terry Evans. Han var på Folkets Hus mellan 19.00-21.45. Madde kom in hon också :) Det var helt sjukt. Det känns som om gårkvällen var en dröm.

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0