efter martins studentkonsert

Fredagen var förresten jättetrevlig! Jag, Karin och My följdes till Martins studentkonsert, de två sista låtarna var förövrigt de bästa på konserten enligt mig (Iron Maiden och en till som jag inte minns namnet på). Efteråt pös jag och Karin till Rajjens, beställde ett varsitt glas vitt och lite käk. Karin fick världens minsta toast, ungefär 3x3cm stor, dränkt i någon dressing. Vi visste båda att det var en förätt men nog hade vi förväntat oss en liiiite större smörgås - som dessutom hade mage att kosta 69kr! Jag beställde en nachotallrik för 99kr och den var rejäl! Alexandra och Johannes anslöt sig ganska snabbt och de beställde också, efter en lång stunds övervägande, in mat. Det blev verkligen en härlig kväll. Klockan blev 21 vilket betydde HAPPY HOUR, så vi passade på att beställa in en ordentlig ranson med vin, typ 7 glas sammanlagt? 24kr styck, hallåååå! Jag pös återigen iväg till baren och beställde in tre tequilashottar, varav två bestod av 3cl och en av 4cl. Spillde ut en när jag upptäckte Johan, vilket egentligen var ganska bra med tanke på mitt skick. Lite senare anslöt sig även Marcus, Hannes, Tomas och My. Det var riktigt trevligt! Några drog sedan vidare och jag själv lämnade Rajjens vid 23.30 för snyggingen i caddyn.
 










(v


Kommentarer
Postat av: My

Vilken underbar kväll! :) Jätte kul. Det får vi göra om snart. Party snart? :)

2011-04-17 @ 21:28:37
URL: http://mkrf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0