torsdag

Idag har det varit ledig dag. Min basgrupp gjorde undan grupparbetet igår så att vi kunde vara hemma idag, inga fel med det. For till Börtan på kvällen igår och stre lite med Mathias, Rasmus, Eskil och Maj-Britt och gapade över Fuskbyggarna innan jag kröp upp i sängen vid 22. LJUVLIGT säger jag bara! Gustav kom nån gång efter 23 och vi har nog båda sovit som stockar i natt. Inte varit så trött på länge. Varför säger man att man sovit som en stock egentligen, vad har det för nått med bra sömn att göra?
Så idag har dagen delvis tillbringats i Börtan (förmiddagen), sen har jag och mamma tagit en promenad i det fina vädret och varit hos mormor. Räknat lite läkemedelsräkning också och lagat käk till mig och mor och morgondagens matlåda. Uhh asså, va tjötigt det är med matlåda. Det är inte alltid vi har mat så det räcker till efterföljande dag så det blir lite av "en börda" att komma hem och ställa sig och laga mat varje dag efter fem. Hallå hallå Emmelie, vaknaaa, du lär ju inte klara av att bli vuxen och skaffa eget - det innebär ju bara självhushåll!? Om man inte gör storkok på söndagar och fryser ner så man har hela veckan, ahh smart där du! ;) Eller ja, både och. Kul att äta samma mat i en hel vecka. Hahaha, kan ju inte bo med någon. Nääe, såhär får det bli. Gustav får stå för den s.k. variations-maten under en vecka, jag kommer göra storkoket!

(v


Kommentarer
Postat av: K

Äääsch Emmelie, gå ner till Selma och köp Skagen-baguetten! Då klarar du dig :P 30 spänn, och SJUKT god!

2011-03-03 @ 23:15:07
URL: http://mygoldenthoughts.blogg.se/
Postat av: K

Men nurrarru Ämmäli!

Nu harre snart gått lika lång tid igen!

:P

2011-03-07 @ 13:10:30
URL: http://mygoldenthoughts.blogg.se/
Postat av: nina

Haha, ja de va riktigt roligt! :D vi ska ha någon mer sån dag fast med annat tema! hihi.

2011-03-09 @ 08:39:17
URL: http://stuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0