torsdag

I princip heeela denna soliga, fina dag har ägnats åt hemtentan "kunskap och lärande". INOMHUS, GRRR! Kom hem vid halv 10 imorse, jag sov hos Gustav, och nej jag gick faktiskt upp tidigt så jag har inte legat och såsat hela morgonen! Jag gick upp vid 7 och käkade frukost och uppdaterade mig med de senaste Japan-nyheterna. Det är så hemskt tycker jag! Jordbävning, tsunami, kärnkraftsolycka och ett eventuellt utsläpp ovanpå det.. Det är helt fruktansvärt. Ja, åter till det intressanta ämnet "hemtenta". Den var inte speciellt omfattande, ca 300 ord, och jag kan ju då säga att mina 300 ord ganska snabbt blev 400-450 ord. Har mailat handledaren så får svar nog svar imorn om det är okej eller om jag måste korta ner det.
Ikväll blir det studentkonsert! Hannes står på tur och jag som ska sitta i publiken och bara slappna av, är sååå taggad! Känner jag honom rätt så kommer det bli sjukt bra. Jag, mor och Gustav åker om en timma, det lär bli riktigt mycket folk. Inga förväntningar här väl! :D
Nu ska jag slänga igen datorn, inta lite nutrition och göra mig iordning!


 

(v


Kommentarer
Postat av: tina

haha, den blev lång du. :P

Min blev bara 274 xD Fast resten av orden som var kvar passa inte in ;)

2011-03-17 @ 19:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0