onsdags flumm

Bahaha, påbackning av Karin Jessica Angleborg igen! Det går bra det här :D
Jo, den 26:e så ska vi faktiskt fira henne på Rajjens - alla är hjärtligt välkomna! Ursäkta att jag bjuder alla som läser min blogg Karin, men det ska nog gå bra eftersom att Rajjens är ganska stort :) Då vet ni alla att ni ska infinna er där kl 22.00 på lördagen den 26. Saaaawh! Har fått massa facebookmail om det, jag som inte ens har facebook men det är kul ändå ;D I'll be there, that's for sure!
Färdig med grupparbetet inför seminariet på fredag. Jag är SÅ trött på omvårdnadsvetenskapens historia nationellt och internationellt - det finns inget roligt med det hela överhuvudtaget! (Karin, hur stavas överhuvudtaget, sitter det ihop?)
Okej, nu måste jag sluta. HAHAHA.

(v


Kommentarer
Postat av: K

såja! Fortsätt så nu!

Du kan skriva vilket som, endera överhuvudtaget, eller över huvud taget :) ihopskrivning rekomenderas dock;)

2011-03-11 @ 14:27:36
URL: http://mygoldenthoughts.blogg.se/
Postat av: K

såja! Fortsätt så nu!

Du kan skriva vilket som, endera överhuvudtaget, eller över huvud taget :) ihopskrivning rekomenderas dock;)

2011-03-11 @ 14:27:46
URL: http://mygoldenthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0