I beg your pardon ..

.. för USEL BLOGGNING. Det har varit riktigt dåligt med aktivitet här.
Jo, som en misstänkt Angleborg kommenterade i förra inlägget så har jag, Karin, Virre och Madde beställt en resa till Mallorca i mitten av augusti. Det ska bli härligt! Det är dock inte mer än fyra dagar, 16-20, men det kanske är tillräckligt också ;) Tunisien förra året var en riktig pärs - det var 7 dagar! Men då får man också ha i bakhuvudet att vi befann oss i ett muslimskt land - inte att rekommendera för 3 blekfisar, varav två var iväg på sitt första riktiga semesterresmål. Men det överlevdes och utan att ta i värst mycket så var det jävligt roligt. Åhh, alla extremkomiska saker som yppades.. Det var kul, milt sagt. Spanien blir säkert också något värt att minnas :)
På skolfronten så har vi börjat på två nya kurser; läkemedelsräkning och omvårdnad. Jag har en känsla av att jag kommer glömma bort att jag har läkemedelsräkning att göra eftersom att det inte är några lektioner i skolan utan helt bygger på självstudier. Därför bör jag kanske skriva upp det i min almenacka, så att jag ser det lite då och då och kan få lite prestationsångest. Sista tentan, i patofysiologi gick förresten bra så 30hp är nu avklarade! Förra veckan avverkades en hemtenta i hälsopsykologi så nu spörs det att se hur det går på den, resultatet kommer om 3 veckor. Tiden går fort.
Vad har annars hänt? Förra veckan var jag i Börtan en hel del. Jag och mor va in till stan där vi handlade, gick på bokrea, fikade och provade ut bågar till mor. Träffade på Gunn-Britt också och lite senare samma dag besökte vi svärmor :) Umgåtts lite med Madde, varit i stan med tjejerna i Virres lägenhet och bokat resan. Jag har varit på studentkonsert också men lik förbannat så glömde jag kameran (vad var det jag sa!?), men den var i alla fall jättebra.
Men nu mina vänner får det nog bli något lite mer cirkulationsstimulerande!

Förresten, saaben gick igenom med blankt papper på besiktningen idag :D

(v


Kommentarer
Postat av: K

Blogga meeeeeer! ;)

2011-03-01 @ 21:02:24
URL: http://mygoldenthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0