fredag

Idag är en väldigt välbehövlig fredag. Den här veckan har varit stressig på något vis fast ändå inte. I måndags introducerades vi för etikseminariet som vi skulle examineras för idag och det har gått bra, vi fick alla godkänt och nej, det har inte varit någon värst betungande uppgift att arbeta med men ändå är jag helt slut? Vi har haft HLR denna vecka (hjärt- och lungräddning) med det var ju inte heller jobbigt eller krävande på nått vis? Vad mer har jag gjort denna vecka.. Fixat lite saker inför helgen och nästa helg, pysslat med de vanliga vardagliga sakerna här hemma, varit ute och gått, varit hos mormor och morfar en sväng och rest..? Tidiga mornar har det varit hela veckan, det är möjligtvis det då, och de sena dagarna kanske. Resandet tar ju en del på krafterna, men det känns som om jag har gått omkring och varit nervös i flera dagar? Jag förstår inte.
Idag slutade vi i alla fall runt 11.15, då hade vår seminariegrupp inget mer att säga och därmed var etikseminariet avslutat xD Jag och Sofia ilade runt på stan och slösade pengar, jag tröstar mig med att studiebidraget kommer idag :$ Nu i eftermiddag har jag, mamma och Martin ätit mat på centret, Martin har klippt sig och vi har varit ute och gått. Det blev en kortis för det blåser riktigt surt. Jag är väldigt trött nu, det har gått så långt att jag nästan är i gråtfasen. Hmm.. Nu ska jag gå ner och fixa med lite småsaker inför imorn, för då är det Karins kväll och mycket trevligt folk är i stan :')

(v


Kommentarer
Postat av: anki

haha, jag hittar bra låtar för att... ja jag vet inte! ;) letar ;) nej jag vet inte!

2011-03-26 @ 13:34:53
URL: http://ankisaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0