torsdag

Snacka om att kunna driva sig själv till vansinne! Jag står och försöker sjunga (skrika) mig upp till inte ens höga toner, halloooo, where is my singingvocie? Kan inte ens engelska längre, måste slå upp på tyda.se. Härom veckan skulle jag säga till en utländsk kund att jag bara skulle gå och hämta måttbandet och jaa .. Va fan heter måttband? Jag fick lämna honom bland hyllorna med min vanliga fras: just a minute, wait here! Pahah! What do you call this, frågade jag honom när jag kom tillbaka med måttbandet. Oh, maybe meter or something? Höhö, det heter det väl ändå inte..? Men man kan säkert säga det, close enough för att man ska fatta.
Jo, jag står och sjunger/skriker som en galning för det är Edaträffen nästa lördag. Just nu känns det inte jämt superbra med låten och min röst, nej, skulle helst vilja slippa :D Men det blir nog bra.
Har varit hos mormor och morfar och klippt gräs idag, har även tagit ett ryck här hemma med trimmern och gräsklipparn. Nu ska jag sjunga igenom låten en sista gång för idag och sen ta en dusch!
 

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0