lördagsbilder

Helgen har varit trevlig! I fredags var jag och mor i Arvika en tur, där träffade vi Amanda och Thea vilket resulterade i ett litet trevligt besök till Järnvägsgatan samma kväll :) Thea och Per-Åke hade gäster så när jag kom åkte jag och Amanda till Konsum och inhandlade grädde, vit choklad och gelatinblad som lite senare skulle bli kvällens efterrätt - pannacotta med vit choklad och jordgubbar och jag säger då bara det, HERREGUD VA GOTT. Vi kikade på film, Easy A och stre, som vanligt :) Mys!
I lördags jobbade jag en liten stund mitt på dagen, sen bar det åter igen av till Amanda där Fredrik och Oscar gjorde oss sällskap till maten som kvällen till ära bestod av räkor och vitt vin, gott! :D Vi började spela Upp till Bevis och sen kom även Louise och Sofia och gjorde oss sällskap. Spelet blev så småningom bortglömt och kvällen fortsatte i det goda skrattets anda :) Härlig kväll!
Idag har jag jobbat till stängningsdags, bäst att vara rädd om dagarna jag har. Har nu tagit en promenad med voffisarna, duschat och slängt ur sängkläderna som var täckta av katthår och nu blir det alldeles strax sängen. Här under kommer bilder från igår.







Bara tvungen att här under lägga in en bild på den himmelska pannacottan!

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0