fredag

Första juli, herregud, tiden går så fort! Kan inte fatta vart den tar vägen.
Annars flyter det mesta på. Har jobbat tre dagar denna vecka och en fjärde blir det imorgon. Dyrego blir lite som ens andra hem. Trivs ganska gott. Kan tycka om att bli själv på kvällarna och då få stänga i lugn och ro, inte för att det alltid (nästan aldrig nu under sommaren) är lugn och ro vid stängningsdags men det blir på ett annat vis, man har sig själv och är ensam om att ha ansvaret för att göra det sista, släcka och stänga. Men som sagt, att jobba öppning är ju inte fel det heller. Man kommer ju hem tidigare! :D
Idag har jag och Madde jobbat och vi har haft chefsbesök. Gick smärtfritt, har haft mycket folk också, sålde för drygt 40.000:-, inte illa. Det var så mycket folk på centret nu vid kl 20 så jag började nästan undra.
Jag och mor var i Karlstad igår och inhandlade lite saker. Shoppade för 1034:- på Ikea :O Det var väl det som tog pengar för så mycket kläder blev det inte. Anledningen till Karlstadresan var att jag har slarvat bort USB-sladden till min mp3-spelare, så det går varken att ladda den eller få in/ut någon musik. Nu är nya sladden beställd och påväg!
Nu ska jag ta ut lite låtar, ska spela på dop i Lersjöns kapell på söndag :)

Himlen måste sakna en ängel
Fem fingrar



(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0