onsdag

Jag är så trött att jag kan sitta upp och somna. Imorse gick det inte att låsa saaben - paaanik. Ringde Gustav 06.20: Duu! Det går inte att låsa dörren. Har tryckt på knapparna på insidan och då funkar det men inte när jag sätter nyckeln i låset och vrider om! Har pillat på låset också och nu går det helt plötsligt INTE ENS ATT STÄNGA DÖRREN!
Emmelie, du behöver inte ha nån panik, intalade jag mig själv - det är tio minuter kvar tills tåget går, du är i god tid. För en gångs skull. Slutade med att jag gav upp och Gustav fick ta svängen om stationsparkeringen.
Ringde upp honom vid halv 10: Hej! Hur gick det med saaben?
Han: Tjaa, det gick väl bra, jag bara stängde dörren.
Jag: "Bara stängde dörren", vaddå bara stängde dörren!
Han: Ja, det var bara att trycka ner handtaget och smälla igen den.
Jag: Mäh! Det försökte väl jag också med! Jag försökte ju smälla igen den flera gånger men den bara studsade tillbaka, jag hade ju pillat på låset så det stod helt fel.. *värsta utläggningen*
Han: Jaja, nu är den stängd i alla fall.

Min tanke: Jahapp, klyftigt Emmelie, du kan inte ens smälla igen en dörr ordentligt. Folk som inte förstår sig på bilar, ska egentligen inte ha bilar.

(v


Kommentarer
Postat av: K

Du Emmelie... Det där med IQ... Att öppna en dörr krävs typ 20, men att stänga...? 5...? xD Haha puss

2011-01-12 @ 21:54:59
URL: http://mygoldenthoughts.blogg.se/
Postat av: emmelie

jaa, man kan då undra vart i spannet jag befinner mig XD

2011-01-13 @ 11:13:01
Postat av: K

Ahahhhaa xD

2011-01-13 @ 20:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0