måndag

så, ny vecka och allt vad det innebär!
Idag har jag varit i Karlstad en sväng. Sov till 06.45 vilket inte gjorde någon märkbar skillnad på mig, går vanligtvis upp 05.00, jag var lika trött som innan. Var inte det minsta produktiv på tåget in till Karlstad heller, lyssnade på musik, men det var både längesen och nyttigt :) Idag hade vi sista föreläsningen innan tentan, om endokrina (hormon) sjukdomar. Nu gäller tentaplugg. Köpte lite böcker av Johanna förut också. Sammanlagt 1451kr fattigare, goosh!
Under helgen har jag jobbat, varit i Börtan och läst lite. Vi har sett på film bl.a. Splice som var - jaa, jag kan inte direkt påstå att den var sevärd. En helt störd Sci-Fi/thriller. Det var verkligen bortslängda pengar, 179kr känns gaaanska surt. Igår lagade Gustav mat efter eget recept - det var verkligen dretgôtt! Kycklingröra med ris till. Puh, nu vet jag vem som ska få stå för maten i vårat hushåll ;)
Veckan kommer för min del i sin korthet att innebära tentaplugg, frågestund, tenta och begravning. På torsdag begravs Eric. Det blir en riktig sorgens dag. Det är så svårt att förstå..?

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0