drop the world

Igår bestämde jag, Anki och Sara oss för att ta en hamburgare på McDonald's och sen fortsätta hem till Sara i Lina. Gött att umgås, kvällen bestod av en massa prat och det gav mig lite välbehövlig ny energi :) Va inte hemma förrän vid 2, tiden gick rasande fort! Härligt att ta igen lite tid tillsammans, det är många man verkligen borde göra det med.

Lite Lil Wayne och Eminem;

So I pick the world up and I'ma drop it on your fuckin' head,
Yeah, bitch I'ma pick the world up,
And I'ma drop it on your fuckin' head,
Yeah, and I can die now, rebirth motha'fucka',
Hop up in my spaceship and leave earth motha'fucka',
I'm gone, motha'fucka', I'm gone.


(v


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha. fina bilder ;) tur att jag valde att inte vara med ;) :D



det var jättetrevligt och alldeles perfekt! :D

2011-01-25 @ 16:46:20
Postat av: ANKI

btw, det var jag som skrev ;)

2011-01-25 @ 16:50:53
Postat av: emmelie

du är ju med lite iaf ;D

2011-01-25 @ 21:25:02
URL: http://spotlight91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0