tisdag

Hej bloggen! Sitter och glor på Dansbanan i Täfteå på ettan ihop med mor och Bengan. Tisdagsmyyyys eller ja, vad det nu är :P Väntar egentligen på att Karin, Virre och Madde ska logga in på msn, vi ska ha lite ressnack. Vi sågs igår i Virres lägenhet i stan och brainstormade. Trevligt tyckte jag, glömde min plånbok så har varit i lite halvt upplösningstillstånd idag (ifall jag inte skulle få den innan imorn, måste ju ha busskortet för att ta mig till universitetet) men jag och mor gjorde en tur in till Arvika förut och hämtade upp nyckeln på City (där Virre och Anders befann sig). Annars rullar det. Varit på prommis med hundarna, kört lite ved, dammsugit. Oh naaaj, nu kom dom!

(v


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men-eeeeeee! Uppdatera nån gång då! Du har ju massor att skriva om, resor och allt! :D

2011-02-28 @ 08:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0