onsdag

Letat fram gamla anteckningarna sen mikrobiologin om olika antibiotika. Madde hade fått doxyferm så var tvungen att se vad det bestod av, resultat: tetracykliner, för er som vill veta. Kan tänka mig att det är många :)

Idag har jag varit på universitetet en sväng och haft sista föreläsningen på hälsopsykologikursen. Göttans. Hemtenta nu då, ska inlämnas till veckan, gäller att ta tag i det här nu då. Läste färdigt Cullberg-boken igår faktiskt. Va tvungen att ta mig i kragen! Idag ska jag läsa lite i Rydéns hälsopsykologi och kanske skriva ut uppgiften. Haha! Jag menar, det kan ju vara bra att sätta sig in i tentan lite innan man ska lämna in den. Ironi* Ska nog åka in till stan också. Sanna Henriksson har studentkonsert. Kanske kan försöka att komma ihåg att ta med kameran i så fall? Det är inte alltid det är ihågkommet.
Pratade med Gustav en sväng förut också. En volvo och en lastbil hade frontalkrockat mellan Charlottenberg och Aschtan, närmare bestämt i svängen neranför Nyhem! Vilket är en livsfarlig sväng förövrigt. Lastbilen hade tydligen "halkat över" på fel sida, efter vad jag förstod. Pratade med Gunnel också och hon bekräftade. Hoppas det inte blev alltför illa. Hörs inom kort.

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0