karlstad

Igår var tjejgänget hemma hos Jossan i Karlstad på lite mys. Härligt, vi har inte setts på hur länge som helst! Första gången i hennes lägenhet för min del också. Louise hade tidigare under veckan delat ut lite uppgifter till oss alla som vi skulle bidra med. Min uppgift var då att fixa smör och bröd till kvällen. Vi käkade hemmagjord paj som Tina respektive Louise hade gjort, supergott och sen drack vi lite vin, åt snacks och slutligen det vi var där för - STRI! I bakgrunden gick melodifestivalen men den drunknade dock i vårat tjöt. Precis som förr! Härligt :) Här får ni lite bilder!



Påväg mot Karlstad efter den dramatiska tankningen då tanklocket på Saras bil hade frusit!


Sofia härmar sin kurskamrats sätt att hosta :)

Anki spänki lyser som vanligt med sin frånvaro på kort!

Här härmas det ..


.. vilket befogas med skratt! :)

Gänget :D

(v


Kommentarer
Postat av: sofia

lägg inte upp bilden på bloggen emmelie!

nejdåå....

hahah nej det ser jag det ;D

2011-02-14 @ 10:59:34
Postat av: emmelie

vilken var det jag inte skulle ha lagt upp? :D

2011-02-15 @ 15:04:08
Postat av: sofia

hostbilden. hahah men det kanske du inte kommer ihåg? du blev ju lite.. ehm.. full? ;D HAHA

2011-02-15 @ 17:52:10
Postat av: emmelie

minns ja väl xD hahah. men den gjorde ju hela bildserien! X)

2011-02-16 @ 16:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0