hos virre

Igår kväll gjorde jag och Karin ett besök till Virre i Börtan. Hon bjöd på egengjord gulaschsoppa, som Karin hade beställt, och lite senare avnjöt vi kaffe och citrontårta som Virre gjort tidigare på dagen. Hallå, hon jobbar ju som bagare på Källmans! Coolt väl, hon är inte bara ett musikgeni utan också ett underbarn i bakning :O Det var gott! Vi blev sen sittandes i soffan och diskuterade eventuella resmål och berättade med inlevelse för Virre om förra årets Tunisienresa. KUUL säger jag bara, skrattade så jag grinade. Virre gapskrattade och Karin höjde stämningen genom att vara sitt vanliga bittra jag - vilket alltid är lika roligt! HAHAH :)
Lite längre ner kommer lite bilder som visar gårkvällen men även dagens läge i Börtan och Fjäll, för er som inte har läst på facebook (Ankis skämt) eller tittat ut genom fönstret, så snöar det. Haha.



Här nedan ser ni "Ior-minen";





(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0