alla ♥-dag

"Jamen javisst, jag ska läsa!" - Lovar mig själv alldeles för mycket. Har knappt läst nånting i Cullberg-boken. Det kommer helt enkelt inte för mig. Det är tråkigt, ingen motivation.. Jag hittar massa annat att göra istället. Hundarna, hästarna, tända i pannan, dammsuga, städa undan på rummet, spela piano, läsa bloggar.. INTE BRA. Jag skiter i mina planer. Hur fasen gör man för att upprätthålla självdisciplinen!? Blir galen på mig själv. "Knuffade" Gustav ur sängen imorse vid 4, eller jag gjorde ett litet, inte alltför tappert försök ;) Han flög däremot upp när han såg att klockan var 04.05 - GAAH! Jag skulle ju hämta Mathias (som förövrigt bor inne i stan) innan jobbet! JAG ÄR FÖRSENAAAAAAD! - Gustav börjar jobba 06.00 men åker minst en och en halv timme innan, d.v.s. 04.30. Det tar max 30 minuter till Arvika, han jobbar på Verken. Han är tidspessimist och en liten motsats till mig som är tidsoptimist. Alltid lika komiskt :)
Igår var det alla ♥-dag. Väl hemma från universitetet, satte jag mig med Gustavs alla-hjärtans-dags-present, var egentligen meningen att jag skulle ha gjort den i söndags men hann inte eftersom Gustav var här. Hade köpt en kruka, en bunt med röda rosor och lite gröna kvistar som jag satte ihop till en liten "grupp". Kommer bild på den lite längre ner! Gjorde en till mamma av det som blev över och en till mormor och morfar, fast av tulpaner och björkris. Fick 10 fina rosor från Gustav och Maj-Britt bjöd på kaffe och semlor. Mysig kväll :)

 

Rosor från mitt ♥
 

Gustavs:


Mammas:

Mormor och morfars:

(v


Kommentarer
Postat av: K

Jag fick ingenting ja :(

2011-02-15 @ 22:54:44
URL: http://mygoldenthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0