inlägg som skulle publicerats tis 6/12

Sen sist har detta hänt;
Gunn-Britt har fyllt 70.
Sjukdomslära I och allmän farmakologi-tentorna är avklarade.
11 november var delar av gamla gänget på The Roof och firade bästa Louise med middag.
Varit chaufför åt mor.
Jag har umgått med kära Amanda.
Jag har jobbat mycket.
Varit hos Martin och Elin på middag och lördagsmys.
Haft julspelning på sjukhemmet (praktikplatsen) för mina härliga gamlingar.
Varit i Lövnäs och snoosat på Tilde.
Varit på Breaking Dawn med Gustav.
Varit och spelat i Åmotfors då kyrkan hade 50års-jubileum.
Repat järnet med Camilla och Elin.
Eskil har legat på sjukan igen, likaså mormor.
Jobbat nattöppet.
Handlat färdigt nästan alla julklappar!
Varit iväg på julbord med jobbet på Tvällen.
Avklarat spelningen tillsammans med Camilla och Elin på missionskyrkans julbord.
Inemellan har jag pluggat röven av mig.

En lite snabb resumé där. Imorgon är det tenta återigen i Sjukdomslära IIa, uffamägen! På torsdag grupparbete och metodövning, på fredag endokrinologi och grupparbete, sen ska jag hem till min kära bror och fira hans 12-års dag! :) Stor kille. Längtar tills ledighet! Kan inte beskriva hur mycket jag längtar efter det nu!!
På lördag ska jag bege mig till Arvika där Karin och ridklubben ska ha rep inför luciashowen som äger rum på söndag (då bl.a. jag och Karin ska spela). Men eftersom vi inte har kunnat repa nånting tillsammans än så blir det rep (och en massa annat..) efter genrepet på lördag hemma hos Karin :)


(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0