let your soul be your pilot

Jag är lite sugen på en ny design här på bloggen. Den känns så tråkig! Efter vad jag har förstått på er som har skaffat blogg på blogspot.com så finns det många "lätta" finesser där, tydligen inte alls samma som här då man ska veta vad alla koder står för och kunna klippa och klistra så det blir rätt. Men, det vore trist att flytta bloggen och "förlora" alla gamla inlägg. Jag har trots allt en massa, sjukt minnesvärda inlägg som jag gärna skulle vilja ha på samma sida. Men men, folk som har blogg.se och kan det här med koder och klippa och klistra har ju också rätt snygga bloggar :)

Har precis skrivit ut studiehandledningen och dyl. från universitetets hemsida också. Det var då banne mig inte längesen vi fick sommarlov tycker jag och nu om två veckor är det skolstart igen. Fast det blir nog bra! Det är ju en intressant utbildning. (För det mesta, om man bortser från forskningsmetodik-blaaaaaa..)

Igårkväll var jag ju iväg till Maggan och Bosse, nu har jag förstås glömt bort vad stället heter .. Man åker i alla fall in vid Nordsjöbruket och vidare mot Rexed, härifrån sett. Där var nog hela Farmartjänst, typ 25 personer sammanlagt! Jag fick käk och underhöll under kaffet. Det blev ett tiotal låtar och fullkomligt iskallt var det, för vi satt ute. När exakt övergick sommaren till höst om jag får fråga?! Jag frös som bara den, mina fingrar domnade bort så varken gitarrspel eller sång kunde jag utföra speciellt kontrollerat men jag avverkade låtarna och for hem tjugo över nio. Längesen jag vred på värmen i bilen i bött! Har ganska ont i halsen idag. Tror ärligt talat att jag är påväg att få en släng av influensan. Det värker i kroppen, i lederna, i huvudet och halsen kliar sådär härligt (eller inte) innan kliandet övergår i smärta. Gaah, inte nu väl!? Det är ju Mallorca på tisdag! F*cking shit.


Palma Nova

 

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0