torsdag

.. Puh! Imorse när jag for ifrån Börtan var det strålande fint väder och jag tänkte att idag skulle det bli en nyttig dag ute i solen tills ikväll då Karin, Virre och Madde skulle komma hem till mig på middag och reseplanering eftersom vi till veckan åker till Mallorca! Väl i Aschtan ringde Linda från jobbet och undrade om jag kunde jobba dagen för henne eftersom hon var sjuk. Jag gasade på, kom hem, kastade ner nycklar och passerkort i väskan och fick mamma att skjutsa mig till djuraffären. (Det har blivit lite förändringar på bilfronten.) Så jag har jobbat tills kl 17 då mor återigen hämtade mig och vi for hem och började med maten. Det blev grillspett med klyftisar till, I löv klyftpotatis, helt klart! Så ikväll har vi gottat oss med grillat, chokladpudding och reseplanering. Just nu ser det bra ut, inte ens stressad, har inte fattat att vi ska iväg till veckan :P Det blir inte så många dagar, 5 dagar, och det är för mig alldeles lagomt, så känns det nu i alla fall.

Igår var vi sjukskötersketjejer hos Sofia Robertsson, icke att förglömma! Sicken lyx med middagar hit och dit, jag gillar! "Vi" som var ditbjudna var jag, Madde, Tina, och Emma (dock inte sjukskötersketjej) och vi bjöds på middag och efterrätt och självklart inkluderade kvällen en massa prat. Trevligt var det! Kvällen tillbringades på Sofias altan, hemkommen vid 23, mätt å go! Härligt :)

(v


Kommentarer
Postat av: Sofia

Så ska det se ut Emmelie ;)haha!

2011-08-12 @ 18:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0