lördag

Nyss hemkommen. Vrålhungrig var jag, som alltid, och nån mat fanns det inte så det blev köpköttbullar och makaroner i brist på tid. Jag kunde ha slagit ner någon, så hungrig var jag. Idag har jag jobbat, har varit en riktigt seg medarbetare, är väldigt trött. Har lagt mig på sängen nu, känns som att jag kan somna när som helst. Ska iväg och spela ikväll hos Margareta Björkäng Eriksson och Bosse, Farmartjänst har grillkväll och jag ska underhålla. Jag känner mig som en perfekt underhållare ikväll, nu när jag har humöret uppe och är så pigg! Skämt och sido. Ont i halsen har jag också, det blev ett glatt inlägg det här känner jag!

Igår åkte mamma och Bengt upp till Furudal, de skulle hämta Martin som har varit där på Hockeyskola i en vecka och de kom hem idag. Så igår pysslade jag ute med hundgårdarna medans Gustav skruvade på Pontiacen och sen på eftermiddag-kvällen drog vi iväg till Gittan och hälsade på! Mys :) Vi fick låna nårra filmer så när vi sen kom hem så tvingade jag Gustav att se på Män som hatar kvinnor med mig och den är ju ganska lång så vi somnade nog inte förrän efter kl 1. Puuh, är det därför jag är så trött idag?

Ska vila lite och glo igenom några bloggar till innan jag går och fräschar upp mig.


(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0