22-års kalas

I måndags hade jag en av de goaste kvällarna på hela sommaren, den tillbringades på Sandsborgsvägen. Helt klart var det så. Det var spontant och lättsamt och vi hade såå mycket att prata om. Vi var iväg på Konsum och inhandlade ingredienser och for sen ner till Sofia och lagade Tacos och bara pratade och pratade och pratade. Då insåg jag hur mycket jag tycker om och uppskattar mina vänner. Underbart.

Igår var vi iväg på 22-års kalas i Lövnäs. Jag tycker att det är så kul att Lizette och Johan bjuder in till det, samma sak var det i juni då Lizette fyllde 21. Vi är ju runt en tjugo personer och det är så kul att få träffa alla! :) De har gjort det jättefint och skaffat massa bebissaker, den är ju beräknad till i slutet av oktober om inga förändringar har skett så det står verkligen inte på förrän den är här! Det om något ska bli kul :)
Idag pysslar jag med bl.a. dopsånger, ska sjunga på Sara J's dotters dop på lördag i Ny kyrka. Har sjungit där förut men kan inte komma ihåg åt vilket håll det ligger ..? Älskade barn och Himlen måste sakna en ängel. Fine beter dä! Imorn Karlstad.



Fina Lövnäs, kl 03.00 på morgonen efter Gunnevi 2008! :)

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0