walles party

Asså, HERREJISTANES - BLOGGEN LEVER IGEN!!!
Anki och Josefine uppdaterar som aldrig förr. Josefine för att hon står ensam på jobbet i Töcksfors och Anki för att Josefine ska ha något att läsa, HAHAH. Gött säger jag bara, jag giller rörelsen!
Nej nu är det såhär att jag är ganska nyligen hemkommen ifrån Walles 21-års party som inte visade sig bli vilket party som helst.. Utan ett SEXPARTY, MOHAHAHA. Okej, sluta upp med överdramatiseringen nu. Det var riktigt roligt i alla fall och otroligt mycket saker att se! Jag är nästan lite chockad, men alla uppskattade det tror jag. Och några hundra fattigare måste jag erkänna att jag blev MEEEEN! Jag säger inte hur många hundra eller på vad jag blev fattigare, MOHAHAHA. Okej, jag skulle ju lägga av med det där. (Antagligen övertrött på nått vis -.-) Men det var grymt. Jag var tvungen att avlägsna mig lite tidigare (dock ganska mycket senare än planerat) eftersom att jag ska iväg till Torsby imornbitti och spela på Helmia. Grattis Walle 21 år! :D Imorn är det Saras tur ;D




Walle öppnar paket!

Sen springer hon ut i hallen, kommer tillbaka och säger "jo, det är såhär att jag har bjudit hit en tjej som har med sig en väska som vi ska gå igenom.."

Vi börjar ana..



Och här får födelsedagsbarnet själv pröva en av alla artiklar som fanns i väskan, haha!

Galet!

(v

Kommentarer
Postat av: Jossan såklart!

Jag tycker du hoppar på mitt och ankis galna bloggande! Det är roligare än vad jag kommer ihåg att det var. Speciellt att läsa era :P Och som sagt, kanske ska börja med dagens outfit? Jag vill ju veta vad du har på dig om dagarna!! Värsta modelejonet ;) Lääängtar till nästa vecka iaf. Då kommer grejerna! ;) <3

2011-04-30 @ 00:51:41
URL: http://josefinethorin.blogg.se/
Postat av: Jossi!!!!!

Jävlar den dildon skulle man ju ha köpt... eller, det behövs inte. Jag lånar Walles istället :D smart va?

2011-05-05 @ 17:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0