söndag


" I've seen a palace in London, I've seen a castle in Wales
but I'd rather wake up beside you and breathe that ol' familiar smell
I never thought you could leave me, I figured I was the one
but I understand your sadness so I guess I should just hold my tongue

But I'm comin' home, I'm comin' home

I know that we're takin' chances, you told me life was a risk
but I just have one last question...
will it be my heart or will it be his?

I'm comin' home "

Asbra låt. Anki har hittat den såklart. Comin' home - City and Colour.

Annars mina vänner har det hänt lite diverse saker sen sist jag skrev. Förra lördagen (26:e), firade vi ju Karin med mat och dricka på Rajjens och det var verkligen hur trevligt som helst. Vi blev 17 personer vid middagen, varav fyra tjejer hade rest långt för att vara med; Töcksfors, Oslo och Piteå/Umeå (inte helt säker på Sofias bostad?). Det var grymt kul, vi sjöng körlåtar så det stod härliga till inne på Rajjens och sen dansade vi till vår önskelåt Vindarna viskar mitt namn! Åh, det var sjukt kul. Gustav, Rasmus och jag avlägsnade oss vid 00.30-00.45 eftersom att en av oss gick ut och inte fick komma in igen av den anledningen att denne var, tjaa, i ett lite för gott skick om jag säger så. Trots den något tidiga kvällen så var vi på topp!
Under veckan har jag varit på universitetet 3 dagar, resten har jag varit ledig och aktiv hemma, det hör liksom till. I fredags var vi på överraskningsmiddag för Amanda som i torsdags fyllde 20år - Thea bjöd på trerätters och jaa, behöver jag ens säga att jag åt som en häst? Det blev en gemytlig kväll, det är så härligt att träffa oldies'arna :)
Igår blev en lugn och tidig kväll. Idag har vi varit på centret en tur och även hämtat hem minstingarna Scar och Sasha (hundar) från herrgårn. Nu blir det troligen Lisa och Daniel, det lät så på Gustav när han ringde förut i alla fall :) Lisa skulle dock vara lite krasslig så det var inte helt hundra, men det är alltid lika trevligt när det blir av!

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0