tisdag

Hi there fellows! Min tisdag har varit lugn och fin. Det har varit så tråkigt väder. Jag och mamma tog en prommis förut med hundarna, det blåste och ven regn och av det kan vi dra slutsatsen att jag inte har varit precis överlycklig. Gustav har legat här på soffan med feber och blivit serverad te med honung typ 4 gånger idag och några proviva-glas har han också druckit vid sidan (bäst att passa på medans det varar, så resonerar jag med honom också!) men gårdagen var desto bättre! Då var det strålande sol, sov dock till 10.30 eftersom att vi i måndags satt hos Lisa och Daniel tills sena timmen. Vi lagade middag och såg på Paranormal Activity, skräckiiiiiiis, både ettan och tvåan och det gick bra (tro det eller ej). Trevlig kväll :) Igår var vi fyra iväg till stan, de kom till Fjäll och hämtade upp oss i Daniels nya Toyota-pickup-av-nått-slag och sen drog vi vidare. Det blev mat på Kocki och det vi åkte dit för - Hur många lingon finns det i världen? Söt film. Inte det bästa jag sett, men fin.
I eftermiddag har jag suttit med nya hemtentan om Konsensusbegreppen (bäst jag skriver nya så ni inte tror att det är en och samma hemtenta jag sitter och skriver på hela tiden) som ska vara inne efter påsk, då vi har haft våra 3 dagar med fältstudier (praktik). Nu ska jag lägga ihop böckerna, tjacka en smörgås och krypa i säng. 04.45 imorgon, natti natt!


weheartit.com 

(v


Kommentarer
Postat av: My

Jaha, nu såg jag vart alla länkar var. Vad kul :) Kul att man får vara med där :)

2011-04-17 @ 22:02:39
URL: http://mkrf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0