tisdag

Nej! Halsont och förkylning påväg? Hoppas inte, har nyss blivit bra sen nån vecka tillbaka.
Då var veckans alla lektioner klara. Höhö, det är faktiskt så att vi har vår första tenta på fredag och är fria från lektioner tills då! Igår gick vi igenom sista kapitlet inför tentan och idag hade vi frågestund en stund på morgonen. Sen hade några av oss en fikapaus på en halvtimme. Jag och Tina satt och snackade med bl.a. Sara och Marlene som är några tjejer i klassen. Vi väntade in nästa lektion; SI-grupperna! Det är som en studiecirkel. Vi sitter åtta, tio personer tillsammans med en äldre sjuksköterskeelev och diskuterar det aktuella, t.ex. svar på gamla tentor, ämnen, kapitel. Riktigt bra om jag får säga det! Frivilligt är det också. Det klarnade otroligt mycket, vi höll på i ca 2 timmar inför tentan. När jag kom till Charlottenberg skulle jag tanka på Statoil - och kunde inte starta bilen igen. Jaha, då var strömmen i batteriet slut, igen! Så då stod jag där och blockerade pumpen. Pär fick komma ut och starta bilen med startkablar. GÖTT. Nej, måste läsa vidare på cellbiologin nu. Håll ställningarna!

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0