tisdag

Sverigedemokraterna? What!? Detta lär bli intressant.
Man kan ju undra vad jag gör inne såhär tidigt på morgonen  men sanningen är den att Bengts laptop helt passande stod och väntade på mig på köksbordet. Så nu äter jag frukost och kikar runt på nätet. Gick upp för ungefär en timme sen. Rätt hårt det, men idag slutar jag kl 15, då är jag åtminstone hemma vid 17. Igår gick jag upp 04.45 och var hemma 19.30. Det kallar jag hårt. Tur att inte det sker alltför ofta. Jag och Madde åkte in tidigt till unviersitetet och var duktiga. Vi gick igenom seminariefrågorna. Bör nog titta igenom dom lite mer noga ikväll, vi (jag och Tina) har nämligen seminarium imorn eftermiddag. Varit rätt nervös för det där, tills läraren sa att man fick ha med sig papprena och att det inte direkt var något förhör, fast ska man svara på i princip två frågor var känns det ju som ett förhör? Men hallå, dom kan inte förvänta sig för mycket av oss, det är första gången för väldigt många! Men man vet aldrig, allt annat är så jävla noga (ursäkta). Nej nu ska jag kila till toan och borsta tänderna och vid halv bege mig mot Charlottenberg för vidare färd mot Karlstad.

(v


Kommentarer
Postat av: Karin :)

att du ORKAR! Jag tycker helt synd om mig själv när jag åker 06.59 och är hemma 17,15!

2010-09-21 @ 09:12:18
URL: http://mygoldenthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0