onsdag

Sluta greja med datorn, Emmelie! Förstår inte hur så mycket annat kan ta ens uppmärksamhet när man håller på och läser. Jag dras till allt annat, plus att jag har ont i röven, ryggen och benen. Orkar inte sitta ner. Jag sitter alldeles för mycket. På tåget till skolan 1,5h, hela tiden i skolan med en liten bensträckare då och då, 1,5h på tåget hem, sen när jag kommer hem läser jag läxor sittandes. Min kropp skriker efter behov av stimulans xD Kanske skulle ta och göra nånting åt det. Just nu känner jag mig lagomt pigg, tätt i näsan, ögon som svider, små ont i halsen. Vilket klag det är på mig va! Fy skäms. Har läst inför tentan typ hela dagen. Eller kanske inte hela, har varit hos mormor en sväng och dammsugit Pontiacen men hela tiden annars. Förutom nu. För nu drölar jag här :P Så blir det när man har koncentrationssvårigheter. Blääh. Hej!

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0