onsdag



Idag
, väckning beställd kl 05.15 av Gustav. Han ringde från Verken och så började min dag. Är grymt trött nu. Träffade Söffi på tåget imorse! Va roligt det var att prata med henne, känns som det var längesen :) Kul att höra om allt nytt i Stockholm! I eftermiddag har jag kört ved, varit ute med hundarna, badat Berry, dammsugit och bytt i sängen och suttit med nervsystemet. Punkt. Och skolan imorse då förstås. Vi hade konstigt nog en nervläkare som gick igenom nervsystemet och, låt oss säga att han drog hela grejen väldigt snabbt. Jag fick visserligen med mig allt i stora drag (tror jag) men tror också att jag har missat en del! Men han var duktig, det är intressant. Om man orkar hålla sig pigg. Har varit så trött den här veckan, kan vara av den anledningen att någon skulle vända på dygnet under helgen (!) eftersom denne någon började natt i söndags. Så därför ska jag lägga mig tidigt, läs tidigare, kväll :) Med nervsystemanteckningarna i mina armar. Löööv it.

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0