don't ever look back

Avstyrde pluggandet vid 19 och tog en promenad med mamma och busfröna. Galningar, dom vet inte hur man går i koppel så det måste tränas på! Sen dammsög jag rummet, bytte sängkläder och vädrade lite. Bytte nårra ord med Gustav och parkerade mig här i sängen med laptopen i knät. Lyssnar på Teenage dream och Just the way you are med Bruno Mars. Shit, kollade förresten ut för tjugo minuter, en halvtimme sen och då var det ta mig tusan solnedgång! Nu är det kolsvart ute! Fatta va fort det har går när det vänder och blir mörkare ute. Gött på ett vis, det blir friskare ute, man får klä sig i varmare kläder och man får mysa till det inne. Sen är faktiskt naturen helt underbar på hösten, den är riktigt ståtlig. Ah, nä men jag har inte så mycket att skriva faktiskt. Höhö, känns lite mystiskt, brukar alltid ha massa. Fast det är klart, ordbajsa är kul det också :) Men nä, ska försöka sova istället. God natt!

(v


Kommentarer
Postat av: K

Höst är mys, synd bara att man ska frysa så förbannat! Nu kan jag inte klaga i skolan så nu får jag göra det här :P

2010-09-08 @ 12:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0