tunisien review

Hittade just lite roliga citat från Tunisienresan. Hade dom sparade på telefonen ;) Beakta att dessa utlåtande innehåller ganska mycket ironi och en gnutta bitterhet, vilket också bidrog till att de blev så fruktansvärt roliga! :) Love it!

Vi har precis kommit in på flyget och jag har fått fönsterplatsen. Karin har fått oturen att sitta ytterst, bredvid en ganska enorm person som luktade väldigt mycket svett och hon var inte sen att påpeka det. När vi skulle sätta på oss bältena och dyl. så hittade han något, jag minns inte vad det var, men Karin smygkikade på honom (vilket jag också gjorde) och vände sig om till oss och utbrast; "Paah, han tog en sån han ja!" (Jävligt roligt där och då.) Sen klagade hon på svettlukten resten av resan ;)

Lite senare, efter att vi lyft.. "MEN, ska det va såhär högt ljud hela tiden?! Jag kommer ALDRIG orka sitta och lyssna på det här i 4 timmar!"

På hotellet, vid poolen, spelas det hög arab-party-musik! Vi ligger vid poolen och Karin tittar irriterat bort mot poolhuset; "Käre värld! Här har man kommit hit för att vila upp sig och så tror dom att man är här för värsta partyt!"

Efter några "intima" samtalsämnen och diskussioner om sugmärken så gör hon ett på sig själv; "Jämt här går det väldigt bra och tänk dig, då är det ändå jävligt tjock hud.." Så kommer hon på sig själv; "MEN VA SMART Å GE MIG SJÄLV ETT SUGMÄRKE MITT PÅ ARMEN! Jag kunde ju ha gjort det under eller nån annanstans."

Nån dag senare; "Se vart jag har bränt mig då, I HÅRBOTTEN!"

Jag vaknar ganska tidigt en morgon (tror jag) och hör några fåglar kvittra som AS utanför vårt hotellrum. Vrider lite irriterat på mig i min stenhårda säng och somnar om. När vi alla vaknat, Madde vaknade alltid sist, får vi ta del av vad Karin har upplevt denna morgon. Fåglarna måste ha varit en baggis för hon har upplevt något mycket värre; "Jävla tysker, direkt på möran! Dom stre om das ist meine brillen! No, das ist meine brillen! Feck itte söve nöe!"

Och så var vi tillbaka vid vårat otroligt berikande samtalsämne - sex - sista kvällen i slutet av vår semestervecka.
"Nej men tänk när man har legat och haft sex tillsammans, då bara 'nej nu ska jag dra ut här och göra min sologrej'. Inte så kul."

Avresedagen var vi trötta och sletna och härdade efter alla roliga upplevelser. Vi tyckte att allt var komiskt. Det hände otroligt mycket. Höjden var väl ändå när vi kommit på flyget; Madde fick fönsterplatsen, jag mittenplatsen och Karin - längst ut, platsen hon helst inte velat ha - platsen med dåliga vibbar från resan ner. Och så uppstår det som gör det hela ÄNNU mer komiskt.. "Nej men se vem som sitter på andra sidan gången. Fan va det luktar svett. Nån får fan i mig sitta still hela resan."

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0