söndag


Hello
friends. Lite kass uppdatering. Händer ändå inte så mycket intressant i mitt liv :D
Nu äre så att jag till veckan på fredag har tenta så jag är inne i mitt tentaplugg. MEN, jag klarar inte sitta och plugga (!) så jag gör massa annat istället. Det visar sig på tentan hur smart jag är :O Och hur smart det var att hitta på en massa annat istället. Idag har jag varit ute med Berryfisen, städat hundgården, sopat hundhuset, kört bort gammalt mögelhö, läst lite inför tentan, varit och handlat både mat och annat och nu är jag banne mig trött. Denna veckan går vi tisdag 2 timmar för frågestund, onsdag ett par timmar för SI-möte och på fredag har vi tenta. Känns rätt bra ändå, panikläser inte men det kommer nog. Imorn ska jag, Madde och Sofia plugga nårra timmar på biblioteket. Bra för samvetet! Haha. Va ner på Roma förut och åt mat med mamma. Riktigt mysigt. Fler såna kvällar tack! Det var allt för idag folks. Keep up the faith.

(v


Kommentarer
Postat av: Anki

jag vill träffa dig innan jag drar, Äms! <3

2010-11-01 @ 22:30:05
URL: http://ankisaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0