roliga sms gör min dag


Ni
vet alla va en crosstrainer är, inte sant? Nu ska ni få höra på en, åtminstone enligt mig, riktigt rolig konversation.
Jag smsade med Madde en dag, och för ett tag sen köpte hon sig just en sådan crosstrainer. Förnån vecka sen smsade vi om lite allt möjligt och jag frågade i vanlig ordning vad hon gjorde;
Madde: Inge spc, drar öt skruver på crosstrainern, den gnirker... Sj..?
Jag: Okej, du tränar varje dag på den eller?
Madde: Nope, blir bare tjockare å tjockare för varje dag å örker itte trö på den grejjen, för den gnisslar för möe..
Lite senare den kvällen fick jag ett sms när jag låg i sängen i Börtan. Det var från Gunnel;
Hej har just löst för Putten ett stort och störande mysterium. Henne jumpin climbing sak gnisslade och hon har skruvat å smörjt i säkert en timme :'( Så kom mor på att det var i golvet det knakade å lät ;)
Inte skrattat så mycket sen i början av september då Karin skickade att hennes föreläsare nyss hade varit på toa med myggan på! Ni är för härliga.

(v


Kommentarer
Postat av: K

Jag tror att du gillar mig mest för att jag var så sjukt snygg på den bilden! :P

2010-10-20 @ 17:21:46
URL: http://mygoldenthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0