mârten

Mârten va gaaanska kul för min del. Hade en del planer faktiskt, jag skulle in på Tiki och ta en shot med gamla gänget och en med Madde för att fira mârten och universitetsstart. Men, kom jag nånsin in på Tiki? Nej. Började vid 8-tiden med några cider och öl tillsammans med Madde och Karin, sen tjoffs va klockan halv 10 och mamma ropar att Gunnel och Martin ska med till stan så vi måste snabba på och gå ut och sätta in två säten i bilen. Gick faktiskt göör bra för min del, det gick på förvånansvärt kort tid! Och utan att jag visste ordet av satt Gönnel också i bilen och det bar av mot Arvikaaaaaa. Kisspaus i Fiskevik och sen stod vi vid Kocki och träffade på Gustav, Anton, Goodman, Magnus och Joel. Och sen är minnet lite sämre. Vi hamnade i häcken vid järnvägen, rev ner en soptunna inne på toan på Rajjens, åkte Extreme, kommer ihåg golvet av den karusellen, och stod vid Timmys. Ah, det var min kväll det! :) Lite diffust sådär, men roligt hade vi!

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0