fredag

Jaa! Äntligen lite nytt i bloggvärlden. Hittar aldrig roliga bloggar längre, förutom dom som jag redan läser förstås, men nu jammen fann jag mig en. Gött! Äntligen fredag är det också, har varit såå trött den här veckan. Va det mârten som tog ut mig? Va faktiskt ganska sleten på mârtensdagen efter flera timmars gående med Malin :) Sällskapet va fint med det är ju så hysteriskt mycket folk, vilket också kan vara kul ibland, men efter en stund blev det bara jobbigt - och kallt. Alltid. Kanske har nått med årstiden att göra va? Just därför stod tofflor på listan och tofflor hittades. 149kr, alldeles lagomt. Ska ta med upp till Börtan. Inte för att det någonsin brukar vara kallt hos Maj-Britt, no no, tvärtom ibland kanske ;) Men om fossingarna kan det över lag bli lite kallt, dålig cirkulation.
Idag vankades det lite immunologi och nånting som jag totalt har glömt bort. Va fan..? Nervsystemet - sinnen va det ju! Just precis. Och på tjugo minuter gick han igenom hörsel och balanssinnet. Det var panik det. Rolig han, han fastnar väääldigt på sånt som inte är så viktigt inför vår tenta. Han giller't nog. Åhh, bästa idag va när vi hoppade över till Markus när Stina (klasskamrater) gick av i Brunsberg.. Han kommer med så fällande kommentarer ibland. Inte typen man tror att han är, fräning.
Nu ska jag gå upp och fixa med nårra anteckningar och sen ska jag ringa hjärtegullet. GUSTAV :)

(v


Kommentarer
Postat av: anki

i know you love that parfume. you go crazy over it ;) hahaha

2010-10-09 @ 16:47:11
URL: http://ankinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0