för ett liv som mognat något


Jag och Karin som utomjordingar (min tunga är egentligen blå). Tyckte den redigeringen blev riktigt bra ;)
Tagit ut lite låtar inför imorn. Oändlig nåd, blott en dag, du omsluter mig och innan natten kommer. Lite psalmer som ska spelas i Charlottenbergs missionskyrka imorgon kväll. Ska leta upp en till också, då tar jag nån Gunnardo-sång tror jag, eller åtminstone nått på piano.
Åkte till Gustav igår :) Då va Johan och Rasse där! Blev riktigt happy när jag såg passaten utanför Eriksstöge. Sen åkte dom och då kom Peter istället. Kände att mina rump/benmuskler höll på att försvinna (känner i och för sig likadant nu) så passade på att ta en promenix i mörkret. Lånade pannlampa och gick ut i skogen, gick förbi Anton och bort mot Mjögsjöhöjden. Det var så gött :D Ska faktiskt gå ut och ta mig en tur nu. Är ledig en massa till veckan, men tro inte att det blir slappt för det. Har tenta om nårra veckor och har hur mycket material som helst att bearbeta. Ska kiiiiila ut nu. Hej!

(v


Kommentarer
Postat av: K

Vi är ju så vackra :) <3

2010-10-09 @ 21:53:17
URL: http://mygoldenthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0