as you go


Tjosan, bjuder på en tjusig bild på My! Hittar många fina bilder i mina gamla album.
Eftersom det är heeelt okej väder ute så har jag varit ute med voffsingarna och tagit en runda i skogen för att kika på alla intressanta jaktgubbar som sitter på pass. Det sitter en stackare bakom vårat hus och vi har i princip bara jakthundar så chansen att uppmärksamheten inte kommer riktas åt hans håll är gaaanska minimal. Roligt :P Igår satte vi ner pappas urna i marken. Jag, farmor och AC va på gudstjänsten och sen firade kyrkvaktmästaren ner honom i marken. Hemskt att säga men för mig så va han inte där, så jag hade inga överväldigande känslor att kämpa för att hålla tillbaks.
Har slagit Gustav en pling (han har gått på nattskiftet igen) och nu är det meningen att jag ska sitta och plugga, men jag är bara trött och har ingen koncentration. Ska ner till Jansons en sväng och bl.a. bestämma typsnitt på gravstenen. Sen ikväll ska jag och farmor åka upp till Haga och börja städa ur huset. Nästan så att det skulle kunna beskrivas som revolutionerade. Very exciting! Rasmus följer också med som bärhjälp och sällskap. Han ska hämtas vid 6-tiden.

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0