19 and crazy


19 igår och tjaa, det förändrade inte så mycket :) Jobbade, märktes att jag inte jobbat sen i början av september, har halkat ur spåret en aning :P Sen när jag skulle stänga dök det upp massa känt folk, Jossan kom förbi och vi har ju inte setts sen, jag vet inte när! Va riktigt kul att prata :) Bosse kom förbi och vips var klockan tio i. TIO I, då är jag i princip färdig med kassaräkningen i vanliga fall. Så fick jobba över en stund och då dök Madde Danielsson upp och sen kom Securitaskillen. Men sen fick jag dra ner och åka hem till Gustav och tacosen :D Igår morse väckte han mig med frukost på sängen och värsta persenterna, parfym, presentkort och en stor sten! :) Sen fick jag duschtvål och body butter som luktade asgott av Maj-Britt och Eskil innan jag drog iväg till jobbet. Igår kväll när jag kom hem fick jag lite kläder, en kupévärmare, isskrapa, ljuslykta och lite annat smått och gott av mamma och Martin. Jätte nöjd, för i förrgår köpte jag mig 4 (!) par skor. Skopunkten såklart, så det var inte kvalitetsskor direkt men de är egentligen för lite finare bruk och det är ju inte så ofta jag är fin ;D Det var egenligen meningen att jag bara skulle ha köpt tre eftersom det är 3 betala för 2, men jag klarade inte bestämma mig så tog med allihopa hem och tänkte att jag skulle bli lite klokare efter att Maj-Britt och Gustav fått gett sitt tycke men de tyckte bara att alla var lika fina! Så det slutade med alla :$ Haha. Tänk hur det kan va!
Har bara tagit det lugnt idag. Sov till halv tio, myst med Gustav, sett på film, spelat lite gitarr, ätit mat och varit ute och gått. Jo just! Farmor var här vid middagstid också.. Och keekade lite tårta. Nu ska jag ta en dusch och tagga för föreläsning om metabolismen imorn.

What you got boy, is hard to find!
(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0