vilken lycka

Bilder från min, Madde och Gustavs student som Gunnel har tagit :)





- Gustav i ett besvärligt läge. 
Jobbigt med för mycket uppmärksamhet ;)



- Bättre att sitta i Valpen. Lugnare där :)





- En av de bästa upplevelserna nånsin! :)



- Madde är lycklig!



- <3
Jag förstörde mina studentkort med att ha mössan precis sådär långt ner i ansiktet. Hela tiden!
Men sådär nöjd va jag!





- Hade fullt upp med att flaska upp!



- <3
Skrek och sjöng av lycka! :D



- Var så extremt glad
Kan inte beskriva hur glad jag var!
(Har visst tagit upp mössan ur fejset också :O)



- Madde och farmor Kerstin som är väldigt cool ;)



- Söta studenter!!





- Släkten Skog :)

I throw my hands up in the air sometimes
Saying AYO
Gotta let go
I wanna celebrate and live my life
Saying AYO
Baby, let's go

'Cause we gon' rock this club
We gon' go all night
We gon' light it up
Like it's dynamite
Cause I told you once
Now I've told you twice
We gon' light it up
Like it's dynamite

Oj oj oj, va roligt jag hade den kvällen. Varför tog jag inte mer kort!?
Saknar den lyckokänslan.
Den veckan va - svinigt bra!!

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0