torsdag


Shit
, Anki hittar bra låtar och hon vet om det. Lyssnar som fasiken på September av Chris Daughtry nu. Ska lägga in på mp3n och i bilen. Riktigt bra.
Jag och mamma har varit i Västergården idag och ridit hos Carina. Roligt! Vi hade världens tur med vädret, solen har stekt. (Så mycket den nu kan steka i november.) Sitter och kikar ut nu. Skymning är sååå mysigt! Solnedgångar och soluppgångar.. Jag älskar dom fortfarande lika mycket!
Imorn är det TENTA. Aop, nu spörs det. Tar tåget 6.20 till Karlstad imorn och hoppas på att slippa "tekniska fel" så man i sin tur slipper nått tillfälligt kunskapsbortfall pg.a. att sympaticus aktiverats då man missat tåget! Aah, lite meningslöst sjuksköterskepladder. Men nått ska man väl ha för att man har lärt sig alla möjliga kopplingar och mekanismer. Måste ju använda det/hålla det fräscht nånstans, det är ju knappast så att någon här hemma frågar mig vilket hormon det är som drar tillbaka natrium och spiller kalium och som aktiveras av att renin frisätts från JG-celler mellan distala njurtubulus, afferenta och efferenta njurarteriolen.. Hihi ;)

(v


Kommentarer
Postat av: anki

haha, jag kanske vet om det ;) att jag hittar bra låtar alltså! men visst är den grym? helt totalt awesome! :D

2010-11-04 @ 21:40:24
URL: http://ankisaventyr.blogspot.com
Postat av: K

Du måste ju komma till mig och rida Emmelie, jag har ju en ny häst :D

2010-11-05 @ 09:36:55
URL: http://mygoldenthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0