torsdag

Okej, heeelt värdelöst, det går inte att infoga bilder i inläggen på min dator. Gah.
Annars flyter det på! Har haft jätte intressanta och fängslande föreläsningar de senaste dagarna om parasiter, svampar och sjukdomarna de orsakar. Vi har en överläkare som heter Torbjörn som föreläsare och han berättar om sina upplevelser och erfarenheter som läkare på ett väldigt motiverande sätt. Gött, såna föreläsare är bäst!
Sitter och lyssnar på Rihanna, varför? Jo, för att Anki hade lagt upp länk på sin blogg, vad annars! Haha.
Varit nere och fixat sista julklappen till Madde (hon får två) och handlat med mamma. Amelie har börjat på caféet på centret, gissa om jag blev överraskad! Och hon har fått körkort, toppen för henne!
Ska snart gå och lägga mig, gick upp 04.15 imorse för då ringer Gustavs klocka (!) och jag kände inte att det var så stor idé att somna om i en halvtimme. Låg ner i sängen och drog på mig byxorna.. Haha. Sen masade jag mig upp. Imorn är det fredag - gött, men veckan har ändå varit härlig i skolan! Imorn ska jag eventuellt med till missionshuset för Bengt-beskådning (en gammal lärare som ska sjunga) och sen gör jag nog ett besök till Börtan för att snutta på Gustav, haha, han luktar så gott. Sen på lördag ska jag med Maj-Britt till Tvärud på musikalen "Saffran & russin". Gustavs minsta kusin Elis är med i kören och sånt är så roligt att se på :) Sen ska jag, måste blinka lite i ögonen åt Gustav för skjuts in till stan, träffa tjejerna! Det ska bli riktigt kul!



 

(v


Kommentarer
Postat av: anki

Sv: JAA! hon spottade på glaset! :O chockerande!

Ja, du lyssnade på rihanna ja, vad tyckte du då?

2010-11-25 @ 22:15:32
URL: http://ankisaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0