torsdag


Kan
man va tröttare under en vecka eller! Varenda morgon påväg till och på tåget mot Karlstad håller jag på att somna. Orkar inte läsa i mina anteckningar, orkar inte ens tänka på att dom ligger i väskan fast att jag vet att jag behöver bearbeta det vi precis har gått igenom för det kommer komma så mycket nytt! Denna vecka har vi ju börjat på ny kurs och det är faktiskt riktigt slitsamt, utan att överdriva. Jag är slut. Jag är aptrött. Och att det inte är speciellt intressant just nu (vi är tillbaka på cellnivå = tjöt, tjöt, tjöt) gör inte det hela bättre. I anatomin och fysiologin kunde man åtminstone hänga upp saker och ting på varandra, i ett sammanhang! Nu får vi plugga in femhundra olika bakterier, verkningsmekanismer och cellskillnader. Haha! Förlåt för klagandet. Klagade i gymnasiet också och nu kan jag nästan skratta åt mig själv, jag visste ju inte hur bra jag hade det :) Typiskt. Händer alltid. Men jag är nog inte ensam :)
Nej ni, igår va jag till Börtan och bytte till vinterdäck på Saaben. Maj-Britt sprätte av navkapslarna och mamma skruvade upp bulten och jag bytte däck. Känner mig så duktig, hahaha. Sen satt vi kvar hos Maj-Britt till klockan blev halv 9. Det går inte att ta sig därifrån, det är så roligt att prata med henne. O, just det. Skottade snö igår också. Very important information. Sitter och lyssnar på Eskils spellista nu och skriver ut papper.. Asså, bara det att man fick kopiera och skriva ut typ hur mycket man ville på högstadiet och gymnasiet är ju en sån underbar förmån som man aldrig tänkte på då! Uhh, blir så trött på mig själv ;s
Ska läsa lite i anteckningarna men snart kommer Madde och hämtar mig. Eukanuba-kurs på djuraffären ikväll. Wiiie! IMORN ÄR DET FREDAG.

(v


Kommentarer
Postat av: anki

sweetpie!

om vi hinner träffas imorgon kan du få klaga ut hos mig, så ska jag försöka hjälpa (:

2010-11-11 @ 22:13:13
URL: http://www.ankisaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0